Selasa, 5 Jun 2012

English Recreational Camp with Mommy Deeba



Miss you blog ,dah lame x update ...
31-2 June , aku pegi English Camp at SK Gembut , SKAT5 hantar 7 orng murid darjah 6
Aku,Hidayah,Linda,Eyze,Fara,Dini,Mirul ... 1 boys onlyy ...
Aku,Eyze ngan Hidayah dpt  Dorm Siti Aisyah meanwhile Dini , Linda and Fara dapat Dorm Siti Khadijah.
Time pembahagian group pulak,
aku : Super Solid
Dini : Super Star
Linda : Fireballs
Mirul : Wave
Fara : Smart Kids
Eyze and Dayah : Zealous

Aku dah x tau nak tulis entry ape , jadi gambar yang aku paparkan akan memberi gambaran

ni Facilators group aku , Sis Syam

Motto,Logo and Cheer 

Aliaa , Leader Super Solid

Mommy Deeba

Runaway Project , Bride and Bridegroom : Ain and Fakh

Camp Idol ... Super Solidalella ,... aku jadi watak utama ..

Ati ... Super Stars,budak comel yng selalu buat plan bukan2 ngan aku

Hidayah,Zealous Group ,.. jadi princess weyh

Station Game, kena buat bentuk

Zety,group aku ... nangis dye sebab kena masukkan tangan dalam kotak,ingat ade ular,rupenye rambut palsu and tomato je,sia2 kau nangis Zety ,.. padahal aku pun nangis jugakk

Tira,group aku jugak ... dye takut gile mase nak masukkan tangan

Ain ,.. scary girl

farah,scary face

Mirul , Wave

Mili ... Camp Princess

Super Star

Wave

Zealous

Mighty Duck

My Group , Super Solid,nmpk x aku ?

Fireballs

Smart Kids

Super Solid , Juara Camp Idol and Best Group

Facilators

Sorry , coz entry panjang meleret-leret






Tiada ulasan:

Catat Ulasan